مصاحبه آرشیو خبر ها
شانس خوبی داریم که پوگبا یک فصل دیگر در یووه بماند ، بند بازخرید موراتا نگرانمان می کند

شانس خوبی داریم که پوگبا یک فصل دیگر در یووه بماند ، بند بازخرید موراتا نگرانمان می کند

جوزپه ماروتا تایید می کند که پل پوگبا یک فصل دیگر در یوونتوس خواهد ماند:

 

این هافبک فرانسوی به باشگاه هایی چون بارسلونا و منچستر یونایتد لینک شده است ولی رییس یووه می گوید که آنها اجباری برای فروش او ندارند:

 

ما پیشنهاد های بزرگی را برای پوگبا در گذشته رد کردیم، تمایل بازیکن از همه چیز مهم تر است، شانس خوبی داریم که او فصل بعد هم با ما بماند. براردی؟ او بازیکنی است که ما برای سال آینده به او فکر می کنیم، مثل همه ی بازیکنان جوان و مستعد دیگری که روند پیشرفتشان را دنبال می کنیم. کوادرادو؟ باید با چلسی صحبت کنیم.

 

او ادامه داد:

 

ما همین الان هم تیمی داریم که سطح فوق العاده ای دارد، و ما می خواهیم سطح کیفی تیم را بالاتر هم ببریم. ما یک فصل نقل و انتقالات رقابتی داریم تا بتوانیم بازیکنانی در حد یوونتوس را به تیم اضافه کنیم و امیدوارم که سال آینده بتوانیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم.

 

سپس در مورد قضاوت مشکوک ریتزولی در داربی دلاموله صحبت کرد

 

پیروزی های فراوان یوونتوس باعث ایجاد یک فرهنگ حسادت شده است. بونوچی؟ ریتزولی مطمئن بود، او تصمیم گرفت که به یک هشدار شفاهی بسنده کند. در مورد الکس ساندرو هم همین طور، 35 پنالتی دیگر در طول فصل بوده که هیچ کارت زردی به همراه نداشته است. ما در ابتدای فصل عنوان کردیم که اسکودتو هدف ماست، بین لیگ و لیگ قهرمانان تفاوت های ساختاری وجود دارد و در اروپا با یک اشتباه داوری شما از دور رقابت ها کنار می روید.

 

وضعیت قرارداد موراتا؟

 

این واقعیت که موراتا بماند و یا نه، کاملا به یوونتوس وابسته نیست، بند باز خرید؟ این مانند شمشیر داموکلس در بالای سر ماندن او در یووه است (یعنی خطری که همواره یووه را تهدید می کند) ‌، این تنها راهی بود که می شد او را به تورین آورد. ابتدا باید یوونتوس و رئال مادرید توافق کنند، من صرفا می توانم تاکید کنم که انتخاب ما هدف گرفتن بازیکنان جوان و آینده دار بود و او این خواسته ی ما را براورده کرد. ما به خودمان و به او افتخار می کنیم، هر چه زودتر با رئال مادرید گفت و گو خواهیم کرد و اگر بتوانیم او را با خودمان نگه می داریم.

 

تمدید قرارداد الگری:

 

تمدید قرارداد مربی جزء اولویت های ماست، مطمئنا زمان و فرصت کافی برای این کار را داریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: